شماره تماس
09141780935//09129151016
قیمت و خرید پودر تونر دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی 8045،8035 - چاپگر دات آی آر

قیمت و خرید پودر تونر دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی 8045،8035

تونر شارژ دستگاه کپی زیراکس 8045،8035

تونر شارژ زیراکس رنگی 8045،8035 از جمله موارد پرمصرف در دستگاه کپی است. همان‌طور که می‌دانید تونر در واقع همان جوهر دستگاه کپی است و بسته به استفاده شما از دستگاه به مرور تمام شده و باید آن را تعویض کنید. پس خرید تونر شارژ زیراکس رنگی 8045،8035 از جمله فعالیت‌هایی است که ممکن است در طول سال چندین بار انجام شود. تونر شامل ترکیباتی همچون پودر کربن، پلیمرهای خاص، پلی‌استر، رزین و اکسید آهن است و هر چه ترکیبات به کار رفته در آن کیفیت بهتری داشته باشد، تونر دستگاه شما  کیفیت بهتری خواهد داشت. لازم به ذکر است استفاده از تونرهای با کیفیت در سلامت و طول عمر دستگاه فتوکپی شما تأثیر مستقیم خواهد داشت.

بعد از اتمام تونر در دستگاه‌های فتوکپی زیراکس رنگی 8045،8035 نیاز است که مخزن آن را با پودر شارژ زیراکس رنگی 8045،8035، پر کنید. البته امروزه این مشکل حل شده است و اغلب دستگاه‌ها از یک کارتریج تونر مهر و موم شده برخوردار هستند. با این حال زمانی که دستگاه شما علامت اتمام تونر را نمایش داد باید مخزن آن را از تونر پر کنید تا کیفیت چاپ شما افزایش یابد. با کاهش تونر، کیفیت چاپ کاهش یافته و چاپ کم رنگی روی کاغذ انجام می‌گیرد. در مورد دستگاه‌های رنگی نیز اتمام یک رنگ ممکن است کیفیت چاپ رنگی و همچنین رنگ‌های ساخته شده را کاهش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده دستگاه کپی توصیه می‌کنند که در زمان اتمام تونر، کارتریج نیز تعویض شود اما به دلیل مسائل اقتصادی اصولاً کارتریج با تونر شارژ می‌شود.

خرید تونر شارژ دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی 8045،8035

برای افزایش طول عمر دستگاه کپی زیراکس رنگی 8045،8035 و همچنین افزایش کیفیت چاپ باید تونر شارژ اصلی از فیک را بشناسید. از طرفی باید نوع تونری که دستگاه نیاز دارد را شناسایی کرده و از میان انواع تونر موجود، گزینه درست را انتخاب کنید. در زمان خرید باید به میزان تونر شارژ دقت نایید چرا که این محصولات در حجم‌های متفاوت تولید و به فروش می‌رسند. این شما هستید که بسته به میزان نیاز می‌توانید بهترین حجم را انتخاب نمایید. دیگر نکته مهم توجه به برند دستگاه کپی است. بهتر است محصول خود را از بین برندهای معتبر انتخاب کنید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. تونرهای رنگی نیز در برندهای مختلفی تولید می‌شوند و رنگ‌های آن‌ها نیز کاملاً متفاوت است.

در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید از فروشگاه نوین کپی اقدام کنید و انواع تونر شارژهای اصلی را از این فروشگاه سفارش دهید.

قیمت تونر شارژ دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی 8045،8035

قیمت تونر شارژ بسته به برند تولیدکننده، قیمت ارز، مدل دستگاه و حجم تونر متفاوت است. البته فاکتور قیمت در تهیه تونر را باید فراموش کنید چرا که کیفیت چاپ، سلامت دستگاه و طول عمر آن همگی به کیفیت تونر بستگی دارد. اما شما در صورتی که مصرف دستگاهتان کم است می‌توانید از محصولات با حجم کم استفاده نمایید.